• ССО

Ставай частиною тіні ССО. Долучайся до спільноти хоробрих. Ставай голосом Фонду, щоб підтримувати воїнів ССО. Йди поряд і підтримуй тих, хто йде першим та непомітно.

Bluetti EB3a выключается

крас

Новий учасник
3 0
Добрый день всем.Подскажите в чем причина.Зарядная станция выключается когда у нее больше даже 40%.Ниже уже не показывает.Хотя если подключить к зарядке то заряжается и потом можно пользоваться до момента когда снова разрядится до 42% где-то.Ремонт делать смысла нет?я просто не разбираюсь в этом

santv18

Учасник Platinum
316 499
Акумуляторну батарею потрібно ремонтувати. Можливо доведеться міняти.

tipok

Новий учасник
8 38
Здай в ремонт. Майстер збалансує комірки, деякий час - працюватиме як раніше. Або за додаткові гроші - хай додасть окремий балансир до комірок, тоді проблеми не буде.
Має бути не дорого.

Gurvinok1983

Новий учасник
20 13
Така сама ситуація. Комірки рівні але вимикаєтся при 45% ( ставив на розряд і контролював кожну мультіметррм),навсяк підкинув батарею з іншої станції така сама ситуація.

santv18

Учасник Platinum
316 499
А Ви впевнені, що з іншої станції батарея справна і має номінальну ємність?

Mtv

Майстер
285 440
Така сама ситуація. Комірки рівні але вимикаєтся при 45% ( ставив на розряд і контролював кожну мультіметррм),навсяк підкинув батарею з іншої станції така сама ситуація.
А як буде поводитись інша станція з вашою батареєю?

santv18

Учасник Platinum
316 499
І яку фактичну ємність видає повністю заряджена батарея? Щоб відсотки правильно показували потрібно 1-2 цикли заряд-розряд пройти. Станція собі відкалібрується якщо батарея має номінальну ємність. Я думаю, що вже час міняти банки. Розумію, що не хочеться міняти ні клієнту, бо дорого. Ні майстру, бо трудозатратно.

Gurvinok1983

Новий учасник
20 13
А Ви впевнені, що з іншої станції батарея справна і має номінальну ємність?